بازدید هیات مدیره بانک مسکن و مدیر عامل مسکن گستر از پروژه ۱۰۰۸ واحدی نگین دولتخواه

بازدید از پروژه نگین دولتخواه

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی مسکن گستر، دکتر مجید شهریاری مدیرعامل و جناب آقای رضا بهروزی نیا معاون مالی و اداری شرکت عمرانی مسگن گستر به همراه عضو محترم هیات مدیره بانک مسکن جناب آقای آقاملایی و هیات همراه از روند اجرایی پروژه ۱۰۰۸ واحدی نگین دولتخواه بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که صبح روز سی و یکم اردیبهشت ماه هزارو چهارصدویک انجام شد دکتر شهریاری ضمن گفت و گو با عوامل پروژه، از آخرین وضعیت و روند اجرای آن مطلع شد و گزارشی از عملکرد پیشرفت پروژه به ایشان ارائه گردید.

پروژه مجتمع مسکونی-تجاری فرهنگیان (نگین دولتخواه) در منطقه ۱۹ تهران به مساحت ۱۵۷۵۷ متر مربع در ۷ بلوک ۱۲ طبقه ای واقع شده است. 

پروژه ۱۰۰۸ واحدی نگین دلتخواه در سال ۱۳۹۲ با مشارکت تعاونی فرشتگان و تعاونی مسکن کارکنان آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران در زمینی به مساحت تقریبی ۷۲ هزار مترمربع و در ۷ بلوک ۱۲ طبقه با مجموع زیر بنای مسکونی حدود ۷۲۶۰۰ متر مربع و حدود ۳۴۰۰ متر مربع تجاری در منطقه ۱۹ تهران شروع گردید.

با توجه به انحلال تعاونی فرشتگان در سال ۱۳۹۵ و با عنایت به دستور مقام معظم رهبری به سران محترم سه قوه در خصوص توجه ویژه به پروژه های عمرانی و با عنایت به این مهم که بانک مسکن به عنوان بانک توسعه ای – تخصصی در حوزه مسکن و توسعه شهری می باشد مقرر گردید بانک مزبور نسبت به ایفای تعهدات تعاونی منحله اقدام و بدین ترتیب در سال ۱۳۹۷ تکمیل عملیات اجرایی پروژه به شرکت عمرانی مسکن گستر وابسته به گروه مالی بانک مسکن واگذار گردید.

پروژه نگین دولتخواه

بازدید میدانی مهندس آقا ملایی و دکتر شهریاری از پروژه نگین دولتخواه

بازدید مهندس آقا ملایی از پروژه نگین دولتخواه

بازدید دکتر شهریاری از پروژه نگین دولتخواه

سایر اخبار

اسکرول به بالا