شرکت عمرانی مسکن گستر در اجلاس طرح انتخاب ملی

شرکت عمرانی مسکن گستر در اجلاس طرح انتخاب ملی موفق به کسب عناوین زیر شد.

لوح زرین برترین انتخاب ملی صنعت ساختمان و انبوه سازی.

لوح زرین معتبرترین و حرفه ای ترین ابر شرکت ساختمانی و رتبه نخست کیفیت اجرایی و ساخت منحصر به فرد در صنعت ساختمان و انبوه سازی.

جایزه بین‌المللی بالاترین سطح هوش مهندسی و معماری.

انجام هرگونه عملیات ساختمانی از جمله ساخت و ساز و شهرسازی.

بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با عنوان اجلاس طرح انتخاب ملی شناخنه میشود.

اجلاس طرح انتخاب ملی با حضور مقامات کشوری و مدیران سازمان‌های برگزیده روز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در اجلاس طرح انتخاب ملی، شرکت عمرانی مسکن گستر در ۳ بخش موفق به کسب افتخار گردید.

دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با همکاری معاونت نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای حمایت از مدیران، سرمایه‌گذاران و مجموعه‌های خدماتی و تولیدی فعال و متعهد، طرح انتخاب ملی را در قالب بزرگترین اجلاس توسعه استراتژی‌های خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با رویکرد حمایت از تولید ملی، رفع موانع تولید و خدمات، تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ایرانی، تعامل بیشتر فعالان بخش خصوصی با یکدیگر و ایجاد میز تخصصی عرضه و تقاضا ویژه مدیران برگزار کرده است.

در این رویداد پس از ارزیابی عملکرد سازمان‌ها بر اساس شاخص‌های تخصصی عملکرد و سوابق، سازمان‌های برتر معرفی و از ایشان تقدیر به عمل آمد.

شرکت عمرانی مسکن گستر در ۳ بخش به‌ عنوان شرکت برگزیده انتخاب شد.

۱.  برترین انتخاب ملی صنعت ساختمان و انبوه سازی

۲.  جایزه زرین معتبرترین و حرفه ای ترین ابر شرکت ساختمانی ورتبه نخست کیفیت اجرایی و ساخت منحصر به فرد در صنعت ساختمان و انبوه سازی

۳.  جایزه بین‌المللی بالاترین سطح هوش مهندسی و معماری و انجام هرگونه عملیات ساختمانی از جمله ساخت و ساز و شهرسازی (Best Engineering Intelligence & Architecture Awards 2023)

 

 

 

 

 

 

سایر اخبار

اسکرول به بالا